Boalts Bygde & Kulturförening

Senast uppdaterad: 2024-04-07
Allmänt
Boalts Bygde & Kulturförening Skapa kontaktkort (vcf-fil) för Boalts Bygde & Kulturförening
Therese Bejvel
Adress Färgeshultsvägen 2, 289 94, Glimåkra
Telefon bostad
Telefon arbete 044 - 775 63 46
Mobil 0706155973
E-postadress theresebejvel@gmail.com
Hemsida www.bygdegardarna.se/boalt
Övrig information
Bildad år 1996
Verksamhetsår börjar (MMDD) 0101
Riksorganisation Bygdegårdarnas Riksförbund
Verksamhet Arrangemang, Gymnastik, Kultur, Lokaluthyrning, Sammanträden
Kort beskrivning Lokaler för fester, barnkalas och sammanträden. Bygdegården är utrustad med projektor (kanon) med hörslinga samt stereoanläggning. Fastigheten är ansluten till fibernätet.
Föreningens nuvarande verksamhet; Kulturarrangemang för allmänheten. Rörelsegrupp för barn och vuxna. Bouleverksamhet för amatören. Föreningen har tillgång till boulebana och en asfalterad tennisbana i bruksskick. Uteplats med sittbänkar och tillhörande grillplats samt en lekplats med gungor, sandlåda och en klätterställning med rutschbana. Gårdplanen utrustad med flaggstång.

Logga in för att se alla uppgifter om din förening.

Frågor och synpunkter - kontakta Therese Svensson Collin på telefon 044-775 60 63.
För information om hur Östra Göinge kommun hanterar dina personuppgifter, klicka på denna länk https://www.ostragoinge.se/behandling-av-personuppgifter/

FRI Webb-Förening
FRI® är ett av Idavall Data AB registrerat varumärke.
Tillgänglighetsredogörelse
v 5.2.30