Studieförbundet Bilda Sydväst

Senast uppdaterad: 2023-04-24
Allmänt
Studieförbundet Bilda Sydväst Skapa kontaktkort (vcf-fil) för Studieförbundet Bilda Sydväst
Adress Jörgen Ankersgatan 12, 21145, Malmö
Telefon bostad
Telefon arbete
Mobil 031-7303510
E-postadress frida.rosenbabarik@bilda.nu
Hemsida www.bilda.nu/region/bilda-sydvast
Övrig information
Bildad år
Verksamhetsår börjar (MMDD) 0101
Riksorganisation
Verksamhet Arrangemang, Information, Kultur, Kurser, Musik, Religiös vht, Studieverksamhet, Utbildning
Kort beskrivning Vi är ett av Sveriges tio studieförbund. Tillsammans med våra medlemsorganisationer, samverkansparter och deltagare skapar vi kurser, studiecirklar och kulturprogram. Tillsammans bildar vi för livet!

Deltagarna skapar verksamheten

Vi jobbar med massor av olika sorters projekt, verksamhet och former av samverkan, oftast med koppling till kultur, samhällsfrågor, tro, religion eller existentiella frågor. Det som skiljer oss från andra studieförbund är att hos oss finns ingen färdig kurskatalog, här är deltagarna med och skapar verksamheten.

Vi tror att det är i mötet med andra som vi får nya perspektiv på tillvaron och växer som människor.
Logga in

Logga in för att se alla uppgifter om din förening.

Frågor och synpunkter - kontakta Therese Svensson Collin på telefon 044-775 60 63.
För information om hur Östra Göinge kommun hanterar dina personuppgifter, klicka på denna länk https://www.ostragoinge.se/behandling-av-personuppgifter/

FRI Webb-Förening
FRI® är ett av Idavall Data AB registrerat varumärke.
Tillgänglighetsredogörelse
v 5.2.30